Verwijderen of aanpassen API informatie op developer.overheid

Goedendag,
Ik heb 2 nieuwe API’s aangemeld, ze zijn helaas nog niet geplaatst op developer.overheid.nl , maar 1 van die API’s vervangt een andere al wel op de site gepubliceerde API waarvan de informatie niet meer klopt. Ik mis de mogelijkheid om informatie aan te passen of een API te verwijderen.
Concreet zou ik willen weten hoe ik de oude versie van de API kan (laten) verwijderen. Of hoe ik de informatie kan veranderen zodat er niet naar een API wordt verwezen die binnenkort wordt uitgefaseerd, maar naar de nieuwe versie.

Dank voor het rappelleren. De melding is correct binnengekomen en staat als issue klaar. Ik zorg dat het z.s.m. verwerkt wordt! Door omstandigheden is net deze week niemand aan het werk op het project.

Wat (een volgende keer) eventueel ook kan is een Merge Request voorstellen rechtstreeks op de data: zie deze .json files in de repository. Wanneer we een Merge Request accepteren leidt dat tot aanpassing van de lijst. (Het aanmelden van een nieuwe API via het formulier leidt op de achtergrond ook tot een nieuwe Merge Request)

Wat zou een fijne manier zijn om het te melden? Suggesties kunnen we meenemen bij de verdere ontwikkeling.

Hallo Eelco,
ik ben geen ontwikkelaar, dus voor mij zou het handig zijn om via een formulier wijzigingen door te kunnen geven en niet zelf een merge request aan te maken.

De nieuwe en de vervangende API zijn overigens nog niet zichtbaar in het overzicht.
Nicole

Is er al een oplossing gevonden? Wij zijn de nu gepubliceerde API aan het uitfaseren en kunnen deze niet laten verwijderen waardoor ontwikkelaars mogelijk een verkeerde keus maken.
Overigens zijn de in januari met een formulier aangemeldde API nog steeds niet zichtbaar.

Goedendag. Sinds het vorige bericht is wel de nieuwe API geplaatst, maar ik probeer nu voor elkaar te krijgen dat naar een andere specificatie wordt verwezen omdat het nu lijkt alsof de API niet compleet is.
Helaas al tijden zonder succes. Is het mogelijk dat iemand contact me opneemt hierover?